Tankar om ateister

  • ateister är folk som inte vågar stå för sig själva eller sina åsikter, utan bara flyter med alla andra
  • ateister är ignoranta människor som säger att "nej men vi tolererar aaaall religion absolut! ...förutom din"
  • ateister är pessimister
  • ateister har inga egna tankar om livet, utan litar endast på det som är "vetenskapligt bevisat för jag är smart<3<3"
  • ateister är människor som dyrkar djävulen och går runt och skriker "hail satan" till barn på stan
pussokram!! xx

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kul med lite åsikter. Jag tror inte på något men skulle heller inte säga mig vara något utav dina punkter, är jag inte en ateist då? Vore intressant om du skrev lite mer om detta :)

2012-02-16 @ 23:52:23
URL: http://mckeyla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0